Wykonanie 17 badań statycznych nośności pali na budowach obiektów Autostrady A-2 (sekcja IV Wartkowice-Emilia). luty - kwiecień 2005
Wykonanie programu badań statycznych i dynamicznych na budowie autostrady A4 na odcinkach węzeł Wielicka - węzeł Szarów.
wrzesień 2007 - maj 2008
Wykonanie 2 badań statycznych, 7 dynamicznych i 157 badań ciągłości na Przebudowie Mostów Warszawskich we Wrocławiu (Most Główny i Nowy Most Zachodni)
2007 - 2008
Wykonanie programu badań statycznych i badań ciągłości podczas rozbudowy rafinerii Lotos w Gdańsku
2007-2008
Young City to projekt rewitalizacji byłych terenów stoczniowych w Gdańsku. W ramach budowy jednego z obiektów tej inwestycji, centrum handlowo-biurowo-mieszkalnego, wykonaliśmy 5 próbnych obciążeń statycznych zarówno balastowych jak i balastowo-kotwiących na palach fundamentowych VDP.
październik 2008,
Wykonanie 24 badań statycznych (obciążenia balastowe) na budowie C.H.U. Nova Park w Gorzowie Wielkopolskim.
wrzesień – listopad 2008,
Realizacja próbnego obciążenia statycznego siłą 10 600 kN z użyciem sześciu pali kotwiących na budowie Mostu przez Pilicę w ciągu Drogi Wojewódzkiej 785 w Maluszynie, woj. łódzkie. Badanie wykonaliśmy na zlecenie firmy Skanska S.A.
grudzień 2008,
Ponownie możemy się pochwalić swoim wkładem w budowę Stadionu Narodowego!
Dla firmy Pol-Aqua wykonaliśmy program sześciu próbnych obciążeń statycznych pali fundamentowych o średnicy 1000 mm oraz badań ciągłości metodą Sonic Echo.
styczeń 2009
W ramach budowy Mostu na rzece Skawie w Zębrzycach wykonaliśmy obciążenie statyczne pala o średnicy 1200 mm i długości 8 m przy użyciu siły 9460 kN.
luty 2009
Przeprowadziliśmy serię statycznych badań próbnych pali fundamentowych. Badania odbyły się na palach CFA i Vibrex o średnicach od 406 do 1000 mm. Maksymalne siły jakie użyto w czasie badań to od 3000 do 5100 kN
luty 2009
Wykonanie programu badań statycznych (pale kotwiące) na budowie Nowego Mostu przez rzekę Regalicę (przebudowa ulicy Autostrada Poznańska w Szczecinie)
kwiecień 2007
Wykonanie 15 badań statycznych (balastowych) na budowie Turbin Wiatrowych na górze Kamieńsk.
styczeń – maj 2007
Wykonanie programu próbnych obciążeń strefowych na budowie Międzynarodowego Portu Lotniczego w Doha, Katar,
czerwiec 2005 - grudzień 2005
Wykonanie programu próbnych obciążeń pali na budowie Galerii Krakowskiej (Most Serwisowy i Estakada Najazdu na Parking)
luty 2006
Wykonanie programu próbnych obciążeń pali na inwestycji przy ul. Bielawskiej w Konstancinie Jeziornej
maj 2006
Wykonanie programu badań statycznych i dynamicznych na Budowie wiaduktów nad ul. Pułaskiego i 3 Stawy w Katowicach
wrzesień - grudzień 2006
Wykonanie programu próbnych obciążeń statycznychi i dynamicznych oraz nadzór nad badaniami na budowie zespołu ośmiu trzydziestopiętrowych budynków apartamentowych zlokalizowany na wybrzeżu Morza Arabskiego w Karachi, Pakistan.
listopad - grudzień 2006
Wykonanie programu badań statycznych i dynamicznych na budowie Trasy Średnicowej w Grudziądzu (obiekty WD-7, M11, WD-9 )
wrzesień 06 - styczeń 07
Wykonanie programu badań statycznych i dynamicznych na Budowie Trasy W-Z w Bydgoszczy.
grudzień 2006 – styczeń 2007
Wykonanie badania statycznego na Przebudowie ul. Głogowskiej w Poznaniu.
marzec 2007
Wykonanie programu badań statycznych i dynamicznych na budowie Obwodnicy Śródmiejskiej Wrocławia
marzec 2007
Wykonaliśmy drugi etap próbnych obciążeń statycznych ścian szczelinowych na budowie Drogi Ekspresowej S8 (węzeł Konotopa) w Warszawie przy ul. Lazurowej.
maj 2009
W maju zakończyliśmy program badań na budowie Autostradowej Obwodnicy Wrocławia - mostu na Odrze we Wrocławiu. W skład programu wchodziły:
- trzy statyczne obciążenia pali fi 1500 mm na maksymalną siłę 6,4 MN
- ponad 150 badań ciągłości pali metodą Sonic Echo
Zlecenie wykonaliśmy przy współpracy Politechniki Wrocławskiej.
maj 2009,
Dla firmy Keller Polska Sp. z o.o. wykonaliśmy w ramach kontraktu „POMORSKA KOLEJ METROPOLITALNA ETAP I - REWITALIZACJA Kolei Kokoszowskiej" próbne statyczne obciążenia 21 pali CFA Ø800mm, mikropala Ø300mm, pala wbijanego 400x400mm, ściany szczelinowej 0,8x2,8m oraz próbne obciążenia dynamiczne pala wbijanego 400x400mm i pala CFA Ø800mm.
Dla firmy Energopol Szczecin S.A., w ramach projektu "Most na Wiśle w m. Kamień w ciągu Drogi Wojewódzkiej nr 747", zrealizowaliśmy 13 próbnych obciążeń statycznych: pali fundamentowych Ø1500mm, pali fundamentowych VIBRO-FUNDEX Ø610mm i Ø508mm, a także pali "wojskowych" oraz 571 badań ciągłości pali metodą Sonic-Echo: pali fundamentowych Ø1500mm, pali fundamentowych VIBRO-FUNDEX Ø610mm i Ø406mm, a także pali "wojskowych".
Dla firmy SOLETANCHE POLSKA Sp. z o.o., w ramach budowy Autostrada A1 Stryków - węzeł "Tuszyn", przeprowadziliśmy 31 próbnych obciążeń statycznych pali/kolumn fundamentowych oraz 37 badań ciągłości pali/kolumn metodą Sonic-Echo, badania dotyczyły pali/kolumn typu Screwsol 330/500mm oraz 450/600mm.
Zakończyliśmy prace przy obciążeniach wielkośrednicowych pali fundamentowych Ø1000mm na budowie Mostu MD-7 nad rzeką Dunajec w Nowym Sączu w ramach realizacji: Budowa ulicy klasy GP łączącej DK 75 (skrzyżowanie z ul. Tarnowskiej i ul. Witosa) z ul. Marcinkowską (droga powiatowa nr 25219) w granicach Nowego Sącza – przełożenie DK 28 Zator – Dunajec.
Zrealizowaliśmy 2 próbne obciążenia pali fundamentowych Ø1200mm o pochyleniu 15° stanowiących posadowienie dla podpór „Kładki dla pieszych nad Drogą Krajową nr 7 w km 692+200 w miejscowości Jawornik”.
Dla firmy Budimex S.A. wykonaliśmy kompleksowy program badań składający się z 27 próbnych obciążeń pali wielkośrednicowych Ø1200mm oraz 323 badania ciągłości pali metoda Sonic-Echo, w ramach „Rozbudowy ul. Gen. Kleeberga w Białymstoku, obiekt: Wiadukt nad ul. Przędzalnianą i ul. H. Kołłątaja oraz Wiadukt drogowy nad ul. Narodowych Sił Zbrojnych i ul. Szosa Ełcka”.
Na projekcie "Przebudowa dróg krajowych nr 2, 7 i 61 wraz z przebudową i rozbudową infrastruktury technicznej oraz przebudowa estakad w Trasie Łazienkowskiej na węźle warszawskim Ł-19, Ł-20, Ł-21, Ł-22, Ł-23, Ł-24, Ł-25, Ł-26 oraz estakady Ł-35 na węźle praskim w Warszawie" wykonaliśmy 649 badań ciągłości istniejących oraz 11 dynamicznych próbnych obciążeń pali.
Dla Przedsiębiorstwa Budowy Dróg i Mostów Kobylarnia S.A., w ramach projektu "Kontynuacja budowy Autostrady A1 Toruń-Stryków, odcinek 3: Węzeł Brzezie (z węzłem) – Węzeł Kowal (bez węzła) od km 186+348 do km 215+850" wykonaliśmy program 22 próbnych obciążeń statycznych pali rurowych Ø500-700 i 2 próbne obciążenia statyczne pali typu CFA. Obciążenia miały na celu sprawdzenie nośności pali stanowiących posadowienie rusztu deskowania przęseł wiaduktów WA-178 w km 192+429,90 oraz WA-189 w km 206+323,80.
Dla firmy Strabag Sp. z o.o. wykonaliśmy program badań, na który składało się 66 próbnych obciążeń statycznych pali wielkośrednicowych i pali Jet-Grouting oraz 541 badań ciągłości pali metodą Sonic-Echo, w ramach budowy „Budowa drogi ekspresowej S8 na odcinku: węzeł Walichnowy – węzeł Wrocław (A1) odc.4”. Program był realizowany przy współpracy Politechniki Wrocławskiej.
Zrealizowaliśmy 2 próbne obciążenia statyczne płyta sztywną grupy 5 kolumn Jet Grouting o średnicy 1200mm, przy użyciu 12 sąsiadujących kolumn kotwiących na maksymalną siłę równą 8,7MN, na budowie Mostu nad rzeką Kłodnicą w ciągu drogi wojewódzkiej nr 921 w Zabrzu.
Dla firmy Zakládání Staveb s.a. w Polsce, w ramach projektu "Most na rzece Przemsza w miejscowości Chełmek w ciągu Drogi Wojewódzkiej nr 780 Kraków-Chełmek", wykonaliśmy badania statyczne 2 pali wierconych Ø 900mm oraz 45 badań ciągłości pali metodą Sonic-Echo.
Końcem 2008 roku ruszyła budowa Trasy Nowohuckiej w Krakowie - wschodniego przebiegu drogi krajowej S-7, kolejnego elementu czwartej obwodnicy Krakowa (węzeł Bieżanów - węzeł Rybitwy do ul. Christo Botewa). W ramach tego przedsięwzięcia nasza firma wykonała 13 próbnych obciążeń statycznych oraz 1 próbne obciążenie dynamiczne na obiektach WD-04B, E1, MD-3.
styczeń - lipiec 2009
Dla firmy Mostmar, na budowie obwodnicy Mszczonowa, przeprowadziliśmy 4 próbne obciążenia statyczne na palach fi 800 mm i fi 1000 mm na maksymalną siłę 2700kN i 3400kN.
wrzesień - październik 2009
W grudniu ukończyliśmy pracę dla firmy Mota-Engil Polska S.A. na budowie Nowego Mostu przez Wisłę w Sandomierzu. Program badań składał się z:
- 6 próbnych obciążeń dynamicznych
- 2 próbnych obciążeń statycznych na maksymalną siłę 8500kN i 11100kN
- 91 badań ciągłości pali
wrzesień - grudzień 2009,
Początkiem roku 2011 nasza firma wykonała w ramach projektu „Budowa Drogi S5 Gniezno-Poznań (w. Kleszczewo) odcinek I i II" dla firmy TopGeo Brno Sp. z o.o. ,23 próbne badania statyczne i 4 badania dynamiczne.
W styczniu 2011r. zostały zakończone prace dla firmy Mostmar S.A. na „Budowie drogi ekspresowej S3 na odcinku węzła Miedzyrzecz-Południe do węzła Sulechów: odcinek 2”. W ramach tego zadania wykonaliśmy 4 próbne obciążenia statyczne metodą belki
Dla konsorcjum firm PUT Intercor Sp. z o.o. i Mosty Łódź S.A. wykonaliśmy próbne obciążenia statyczne dla następujących elementów:
- ściany szczelinowe (4 badania na siły pionowe i 4 badania na siły poziome),
- wielkośrednicowe pale Ø 1500mm (4 badania na siły pionowe),
- kolumny Jet Grouting Ø 600-800mm (56 badań na siły pionowe),
- pale CFA Ø 600-800mm (9 badań na siły pionowe),
- gwoździe gruntowe GONAR T76 (około 200 próbnych obciążeń na wyciąganie).
Dla firmy Energopol Szczecin S.A. zrealizowaliśmy 135 próbnych obciążeń prefabrykowanych żelbetowych pali fundamentowych o wymiarach 40x40cm, w ramach projektu „Obwodnica miast Olecko w ciągu drogi krajowej nr 65 na odcinku od km 35+000 do km
W ramach kontraktu "Budowa autostrady A1 Toruń-Stryków odc. Kotliska-Piątek odc. 2 sekcja 2" wykonaliśmy 114 próbnych obciążeń statycznych pali Ø 1500mm oraz 2.167 badań ciągłości pali metodą Sonic-Echo.
Dla firmy CONWAY STf Sp. z o.o. Sp. K., w ramach budowy drogi ekspresowej S7 Olsztynek (S51) - Płońsk (S10) odc. Nidzica wykonaliśmy program 153 próbnych obciążeń dynamicznych wbijanych pali prefabrykowanych Ø300 i Ø400 oraz 12 próbnych obciążeń statyczne. Obciążenia miały na celu sprawdzenie nośności pali na obiektach MD1 i MD2.
Zakończyliśmy prace przy obciążeniach wielkośrednicowych pali fundamentowych Ø1000mm na budowie Mostu MD-7 nad rzeką Dunajec w Nowym Sączu w ramach realizacji: Budowa ulicy klasy GP łączącej DK 75 (skrzyżowanie z ul. Tarnowskiej i ul. Witosa) z ul. Marcinkowską (droga powiatowa nr 25219) w granicach Nowego Sącza – przełożenie DK 28 Zator – Dunajec.